CRM systeem voor fietsenmakers
Klantenbinding is voor elke firma een belangrijk onderdeel van de bedrijfsvoering. Ook voor een fietsenmaker is het belangrijk om een klantenkring op te bouwen en de concurrentie in Nederland is behoorlijk groot. Een CRM-systeem zorgt voor de nodige ondersteuning bij het klantencontact.
Tevredenheid bij klanten
Wanneer je klanten erg tevreden zijn over de geleverde service en het algehele contact, is de kans groot dat ze terugkomen en dat ze je aanbevelen bij vrienden, familie en bekenden. De uitstraling van je winkel en werkplaats spelen hierbij een belangrijke rol. Nog belangrijker is wellicht een persoonlijke benadering bij elke klant. Een CRM-systeem helpt je om alle gegevens van klanten op een geordende manier bij elkaar te houden. Het bedrijf lime-technologies.nl is een ster op het gebied van CRM-systemen.
Lime-technologies.nl heeft een ruime ervaring met het maken van CRM-systemen voor kleine en grote bedrijven. Daardoor kunnen de werknemers van Lime-technologies.nl uitstekend advies geven over de zaken die je als fietsenmaker op wilt nemen in het systeem.
Veel fietsenmakers verkopen ook fietsen en onderdelen. Het kan handig zijn om in het systeem op te nemen of de klant een professionele, amateur of een zeldzame fietser is. Is de fiets voor dagelijks woon werk verkeer of juist voor de vrije tijd.
Heeft de klant voorkeuren voor bepaalde merken. Met deze gegevens kun je de klant bijvoorbeeld op de hoogte stellen als er nieuwe items op de markt komen.
In principe kun je zoveel gegevens in het systeem kwijt als je wilt, maar om het overzichtelijk te houden is het goed om selectief te zijn.
Echte fanatieke fietsers zullen graag met je in gesprek gaan over hun fiets en hun activiteiten op de fiets. Op het moment dat je in het contact naar specifieke zaken verwijst die de klant je vertelt heeft, zul je merken dat de klanten dit erg leuk vinden. Met een CRM-systeem van lime-technologies.nl hoef je dit niet allemaal te onthouden maar kun je in een oogopslag alles over de betreffende klant terugvinden in je computer. Daarnaast kan je personeel bij deze gegevens waardoor de klanten door iedereen in je bedrijf snel geholpen kan worden bij eventuele vragen.